استعلام 16022

استعلام خرید نرم افزار HSE

شماره : 16022 تاریخ : 1404/01/23

موضوع : استعلام خرید نرم افزار HSE

این شرکت در نظر دارد کالا/ خدمات ذیل را از طریق تأمین کنندگان واجد شرایط خریداری نماید. لذا تقاضا دارد حداقل قیمت پیشنهادی خود را تا روز: پنجشنبه ساعت: 12ظهر مورخ: 1404/01/28 با توجه به نکات زیر اعلام فرمائید.

  1. قیمت ها بایستی بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ارائه گردد. مالیات پس از صدور فاکتور رسمی توسط فروشنده و با رعایت قوانین مربوطه به واجدین شرایط پرداخت می گردد.
  2. مشخصات فنی و برند حتماً ذکر شود و در صورت داشتن چند پیشنهاد اعلام گردد.
  3. پس از ارسال پیشنهاد قیمت و مشخص شدن نفر برنده استعلام در بازده زمانی ساخت قیمت میبایست ثابت مانده و هیچ افزایش قیمتی قابل پذیرش نیست.
  4. کار در قالب انعقاد قرارداد انجام می گردد.
  5. انتخاب برنده با توجه به مشخصات فنی و قیمت پیشنهادی توسط تیم کارشناسی انتخاب می گردد و خریدار در رد یا قبول تمام یا قسمتی از پیشنهاد مختار می باشد.
  6. ارسال پیشنهادات قیمت فقط از طریق ارائه پاکت دربسته به آدرس اصفهان بلوار بوستان ملت ساختمان شماره 168 طبقه دوم واحد 4 و یا ارسال به ایمیل info@pmzaco.com می باشد.
  7. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 03191088910 داخلی 5 تماس حاصل گردد.
نام فروشنده کالا/ارائه دهنده خدمت:شماره اقتصادی/کد ملی:
نشانی و شماره تماس:

نیازمندی های نرم افزار:

  1. نرم افزار تحت وب باشد.
  2. دیتابیس Microsoft SQL Server 2022
  3. زیرساخت .Net Framework 4.8
  4. سیستم یکپارچه سازی پشتیبانی از وب سرویس های Rest جهت یکپارچه سازی سیستم با سیستم های دیگر (Web Api)
  5. گزارش ساز
  6. قابلیت استفاده در کلیه واحدهای شرکت مانند :پایگاه، تولید آرک، معادن را داشته باشد.
  7. دیتاهای نرم افزار قابلیت convert به oracle باشد. (قابلیت خواندن از سمت اوراکل داشته باشد)
  8. گزارشهای متنوع قابل استفاده واحدهای مختلف سازمان را داشته باشد.
  9. User Friendly باشد. (کار با نرم افزار برای کاربر و مدیر آسان و قابل فهم باشد)
  10. پشتیبانی یکساله توسط فروشنده
  11. امکان توسعه نرم افزار داشته باشد.
  12. فضای مورد نیاز جهت استقرار نرم افزار بر روی سرورهای کارفرما می باشد.
  13. ماژول های مورد نیاز در این نرم افزار:

ماژول ارزیابی جهت کلیه آئین نامه های حوزه بهداشت و محیط زیست :

  1. ثبت گزارش بازرسی، استخراج کلیه آئین نامه مرتبط با این حوزه

ماژول رویداد:

ثبت کلیه رویدادها شامل:

  1. ثبت شبه حوادث
  2. ثبت حوادث زیست محیطی
  3. ثبت حوادث و پیش بینی حوادث آینده
  4. ثبت مشخصات عمومی، محل حادثه، زمان حادثه، درجه بندی شدت حادثه، اقدامات درمانی انجام شده و...

ماژول آموزش:

  1. امکان ثبت کلیه دوره های آموزشی، امکان الحاق آموزش های هر فرد به پرونده طب کار ایشان
  2. تعیین نوع دوره آموزشی، مدرس، جزئیات آموزش و سرفصل های آن و ...

ماژول جریمه:

  1. امکان ثبت جرایم پیمانکاران به تفکیک نوع قرارداده و تعهدات وجود داشته باشد.

ماژول اختصاصی طب کار:

  1. امکان ثبت کلیه سوابق و دیتاهای مربوط به طب کار
  2. امکان مقایسه داده ها با سالهای قبل وجود داشته باشد.

ماژول لوازم فردی:

  1. امکان ثبت کلیه وسایل حفاظت فردی، امکان ثبت تعداد وسایل حفاظت فردی تحویلی
  2. نیازسنجی وسایل حفاظت فردی(PPE)، ماژول ثبت آلاینده ها
  3. امکان ثبت آلاینده های سنجش شده در سازمان، امکان ثبت میانگین مقادیر اندازه گیری شده
  4. امکان جستجو در عوامل زیان آور اندازه گیری شده، ایجاد انواع تغییرات و عوامل زیان اور جدید
  5. امکان مقایسه با حدود مجاز مواجه شغلی

ماژول درمانگاه:

  1. امکان ثبت مراجعات افراد به پزشک مقیم شرکت در نرم افزار، اتصال اطلاعات بخش طب کار به ماژول درمانگاه
  2. مکان فراخوانی اطلاعات از سوابق موجود در نرم افزار

ماژول کپسول های اطفا حریق:

  1. نرم افزار اختصاصی ثبت و گزارشگیری کلیه کپسولهای اطفا حریق سازمان
  2. تعیین وزن، نوع، تاریخ شارژ، وضعیت نصب، لوکیشن و ... هر کپسول

مشخصات فنی و مالی:

ردیفشرح کالاتوضیحاتواحدتعدادقیمت واحد(ریال)قیمت کل(ریال)
1خرید نرم افزار HSEخدمات1

توضیحات:

تاریخ بارگذاری استعلام:فروردین | مورخ 1404/01/23 تاریخ وقوع:08:00 صبح | شنبه | مورخ 1404/01/23 فرصت ارسال پیشنهادات:12:00 بعد از ظهر | پنج‌شنبه | مورخ 1404/01/28
ارسال پیشنهادات تنها از طریق ارائه پاکت دربسته به آدرس و یا ایمیل شرکت.
زمان باقی مانده
: : :
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره رو به رو داخلی 5 تماس بگیرید.

آخرین فراخوان ها

فراخوان 17004 تاریخ وقوع 1402/10/19

فراخوان نصب دوربین تحت شبکه و تجهیزات مورد نیاز شامل تامین برق بوسیله پنل خورشیدی و تجهیزات محافظتی برق ، دکل مهاری ،دکل خود ایستا و تجهیزات ارتباطی

شرکت پویش معادن ذوب آهن در نظر دارد در محدوده معدن ققنوس یک اقدام به نصب دوربین تحت شبکه و تجهیزات مورد نیاز  شامل  تامین برق بوسیله پنل خورشیدی و تجهیزات محافظتی برق ، دکل مهاری ،دکل خود ایستا و ..

فراخوان 17005 تاریخ وقوع 1402/10/06

انجام عملیات بارگیری و حمل و تخلیه مواد اولیه از انبار مواد خام و محوطه آگلومراسیون

مناقصه انجام عملیات بارگیری و حمل و تخلیه مواد اولیه از انبار مواد خام و محوطه آگلومراسیون واقع در کارخانه ذوب آهن اصفهان

آخرین استعلام ها

استعلام 16258 تاریخ وقوع 1404/07/15

استعلام خرید الکترود 7018 نمره 2.5

شركت پويش معادن ذوب آهن در نظر دارد الكترود 7018 نمره 2.5 را از طريق تأمین کنندگان واجد شرايط خريداري نمايد.

استعلام 16257 تاریخ وقوع 1404/07/15

استعلام خرید جک آنتنی 140 کمپرسی

شركت پويش معادن ذوب آهن در نظر دارد جك آنتني 140 كمپرسي را از طريق تأمین کنندگان واجد شرايط خريداري نمايد.